imagem
de uso livre, e maior qualidade no link.
Fortunate
are those who do not allow themselves to be deluded by illusions, do
not settle for satisfying petty thoughts, concepts, ideas and
interests, clinging to futility - often they end up incarcerated,
limited in their own ignorance and in this posture proliferate
scarcity and social and environmental illness, therefore, not
enrichment. Enriched, yes, they are those who always yearn for what
can be better, better. Who wish to improve in all aspects! This
attitude of necessity, of constant learning, makes them aware;
enables them, enables them, to be guided by what is in fact most
comprehensive, enlightening, integrating and enhancing. They begin to
be guided by what really undoubtedly sustains and governs all of
existence, and they are no longer easily seduced, corrupted by
extravagance and mediocrity.
.
CONSUMIDORES
DECIDEM
Este
volume faz uma viagem
para
dentro do cérebro humano,
buscando
desvendar como os consumidores decidem.
Valendo-se
de livros e artigos científicos,
discute-se
por que os consumidores falham ao decidir,
explica
o que são vieses cognitivos, a diferença de decisões
baseadas
na razão e na intuição,
além
de uma breve apresentação sobre Neuroeconomia.
Dessa
forma, o objetivo desta obra é que ao seu final,
o
leitor possa compreender um pouco mais
sobre
si e decidir melhor sobre seu dinheiro.
..
..